Ini adalah belog contest saya.. My personal belog as below.. Sila lah klik..

Masyimalo Heart

Tuesday, June 28, 2011

GA Muslimah's Hour : Ole-ole dari oversea ^^




Nak join leh klik baner




Ni gambar yang percutian kami yang saya suka bangat..
Ni masa kami gi honeymoon tahun lepas kat Pulau Redang..
Masa ni saya tengah peknen 3 bulan..
Hubby masih sanggup mendokung isterinye yang masih berbadan dua nie..
Dan memegang saya tok bawa saya snorkelling menghayati keindahan dasar laut..

Hubby kata " Dia nak menikmati keindahan tersebut berdua bersama saya, walaupun die tahu saya kurang upaya waktu tu, die sanggup memegang tangan saya dan bawa saya bersama"

Masa tu saya rasa saya ni dah macam dugong je, huhuu berenang sendiri lembap so berpaut la kat belakang suami harapkan die yang bawa saya snorkelling... Sebab dah tak larat nak bwa badan, mengah je dalam air.. tapi hubby sabar "mengheret' bininye nie...

Sweet kan?
Bagi saya masa tu memang sangat romantik sebab die tak tingalkan saya,
Die sanggup susah membawa saya tok berkongsi setiap saat dengan saya..

I love you sayang!

contest di anjurkan oleh

1 comment:

a.s.m.a said...

salam..

tahniah !!!
anda terpilih sbg pemenang GA Muslimah's Hour.

tolong emailkan pada saya
-nama penuh
-alamat penuh
ke email ini : askaxvt_angelgurlz@yahoo.com