Ini adalah belog contest saya.. My personal belog as below.. Sila lah klik..

Masyimalo Heart

Saturday, June 4, 2011

Ease mom hanging bottle rack



Nak menang HANGING BOTTLE RACK???

Klik banner...

Apa tu hangging bottle rack???

Nak sangkut bootle apa???
Bottle air ke? Bottle kicap ke???

Mommies sekalian or mommy-to-be..
hangging bottle rack ni one of important item yang wajib
ada bila kat umah kiter ada anak yang menyusu badan or formula..

Bagi yang menyusu formula wajib la menyusu ikot botol kan, ada jugak yang bagi guna cawan.. so jangan riso..
Hangging bottle rack ni bukan saja tok botol tok cawan pun boleh..
Ia berfungsi tok mengeringkan.. Bila kiter dah basuh and steam all the feeding bottles, takkan nak letak campur2 ngan pinggan mangkuk cawan kat dalam dish rack tu kan..
Kene la ada hangging bottle rack ni senang nak kering dan amek bila nak buat susu...

Bagi yang Bf baby, lagi la banyak bottle guna.. Saya ni BF baby, total 40bijik feeding bottle ada.. Ye la, nk hantar rumah pengasuh 8 botol, nk bawa gi opis tok pumping session 6-8 botol..
Yang lebey kekadang sapre stock EBm dalam peti ais..
Seee... Banyyakkan my feeding bottle???
Makanyeee......
Hanging bottle rack ni sangattttt penting..
Saya dah ada satu, tapi mana la cukup untok feeding bottle saya yang total 40 bijik tu kan..
Harus la nak lagi sebijik..

Hanging bottle yang saya beli before this mahaiiii tau..
huhu nape la saya tak jumpe nlog ni lagi awal..
Siyes rege kat belog ni sangat MURAHHHHHHH dan berbaloiii..

GA ni sangat Best sebab adiah die Hanging Bottle rack nie..
TERLIURRRRR tak???
Hahahha apa lagik..
jom la join GA ni dan berebut mendapatkan adiah yg lumayan nie....

nk join klik sini..
http://seindahbayu.blogspot.com/2011/05/giveaway-anin-ease-mom-hanging-bottle.html


kenapa saya layak menang GA ni??
Sebab hanging bottle rack tu terlalu cute, meronta2 hati saya ingin memilikinya.
Mesti dapur saya cantek dengan kehadirannya!!!





1 comment:

anin said...

wah meronta2 tu..all da best ye.. jgn lupa jenguk utk tahu pememnangnya