Ini adalah belog contest saya.. My personal belog as below.. Sila lah klik..

Masyimalo Heart

Saturday, June 4, 2011

CONTEST PHOTO COUPLE : 'WE ARE NOT PERFECT'

..




Nak Join?? Klik
BANNER!!!!


Kisah pertemuan pertama kami..

Heheh kami kenal sejak alam sekolah lagi masa tingkatan 4 di sekolah menengah teknik kuala lumpur..

Msa tu kelas saya dan hubby sebelah menyebelah je.. Kali pertama saya perasan kewujudan hubby saya ni.. Msa tu saya baru habes rehat tergesa2 nak ke kelas lukisan kejuruteraan..
Ngah kalut2 larik nak ke kelas tu, siap ngan seagla barang peralatan lukisan sume.. (siyes sape budak kejuruteraan tau la cam ne papan lukisan tu besar ngan alat2 yg lain lagik)
Saya terlanggar la hubby yang masa tu on da way nak balik kelas sebab baru habes rehat..

Masing2 dah kalut die pun nak cepat tak mintak maaf pun.. Saya ni jenis benggang je kalau orang tak reti minta maap nie.. Memang terus je la aim die..
Pastu saya suh kawan yang sama kelas ngan die kem salam kat mamat tu HAHAH marah giler nie...

Since hari tu seallau gak usha2 die bila die lalu depan kelas tapi tak dela minat kat die pun.. Saja je sebab benggang kes die langgar saya tak mintak maap tu kan..

Bila tingkatan 5 kelas ktorg still sebelah menyebelah.. Dari pada form 4 tu saya tak pernah tegur die sejak kes terlanggar tu.. Maklumlah saya ni pemalu HAHAHA tak koser la nak tegor orang tak tentu pasal kan..

Satu malam tu pas habes prep gi la public phone nak tepon mak, sekali ngah2 tepon duet habes.. msa tu zaman guna tepon syilling tu mna de henpon cam skang...
Tengok kat belakang rupenye hubby ngah tunggu turn nak guna teponn... Ngan rasa tak malu nye terus pauu hubby mintak singgit nak guna tepon HAHAHA pastu janji ngan die pepagi besok saya gi kelas die bayar..

Dah tamat kat situ, paginye tu, terus la gi kelas die bayar.. Pastu die kata die nak saya ajar die Add Math.. Aikkk nape plak.. Die kata sebab kawan die bagitau saya terer add math..
So since that ktorg belajar sesama tetiap petang die ajar saya Lukisan kejuruteraan, saya ajar die add math..
Dari situlah cinta kami berputikkkk..
Ni gambar kami msa sekolah dulu..



Alhamdulillah cinta kami kekal selama 8 tahun sebelum sealmat ditunangkan dan pada tahun ke 9 kami selamat dinikahkan...

Pssstt : Detik kami knal tu cam kelakar kan..



5 comments:

Mrs. Farhan said...

Sweetnye. Harap2 akak menang. Hehehhe. =D

shedameor said...

serius sweet ! btw, saya budak mekanikal at teknik brash ipoh. saya paham kak macam mana papan LK tu. hehe. kisah akk ngan saya pon mcm lebih kurang je. bf ajar LK, saya ajar dia addmath. hehe

EiZaRaZiErYa said...

wah...sweetnye~ xsangke cnte bangku sekolah bnyk yg smpai kejinjang pelamin~ all d best 2 u.. wish u're appy always..

blogwalking here from blog eyra~ wink3 >_<

shekyn chipsmore said...

gila sweett!!harap dpyt jadik cam akak gak..sukasuka!!hope kakak mng..ngee^^

Lynn Matata said...

wah,.. so sweet :)