Ini adalah belog contest saya.. My personal belog as below.. Sila lah klik..

Masyimalo Heart

Saturday, May 7, 2011

MY SWEET MEMORY CONTEST




nak join klik banner


Memori paling sweet sepanjang 27 tahun nie adalah pada saat saya mengandungkan anak sulung saya..

Kenapa sangat sweet??
Ntah la, bila kali pertama saya diberitahu saya peknen, rasa cam tak caya.. Nak lagi bila scan nampak ada nyawa dalam perot nie.. Rasa macam sangat comel lah..

Time mengandung tu la hubby akan sentiasa memberi perhatian kat saya, even benda2 kecik pun die akan jaga sebaik mungkin.. So sangat sweet la bagi saya..

Bertambah2 sweet lagi bila perot makin membesar, kami suami isteri akan bercakap2 dengan bayi dalam perot dan bayi akan memberi respon seolah2 bayi tu paham apa yg kami sedang sembang ngan die..

Sweet kan???

Memang takde pengalaman lain yang lebey sweet bagi saya, mengandung merupankan moment yang paling sweet.... Tak sume orang dapat peluang nie....
So bagi kiter yang dah melaluinye dan merasainye bersyukurlah..

Selamat hari Ibu sume!!!




No comments: