Ini adalah belog contest saya.. My personal belog as below.. Sila lah klik..

Masyimalo Heart

Thursday, May 5, 2011

My Cute Little Diary 1st Anniversary Giveaway




Nak join, klik banner Cute mum...


Ini adalah famili kecit saya..

Belog saya Masyimalo Heart ni dah lama dah masuk tahun ni 3 tahun.. saya mula berblog sejak zaman bujang lagi So dalam belog ni sume kisah stat dari bercinta, bertunang, berkahwin, mengandung, beranak sume ado... Kira diari idop saya la.. kalau lah ilang belog ni harus lah menages 10 hari 10 malam....

Saya start tahu belog cuteMum ni sejak aktif CGL.. Nana tu biras saya, bila masuk blog Nana ada mention CuteMum..

Hati cam terpanggil2 nak usha belog nie.. Cute sangat ke sampai panggil CuteMum.. Hehehe jgn marah ye... Rupenye memang CUTE pun.. Memang sesuai sangat nama tu ngan Nurul Uyun...

Lepas dah baca belog Cute Mum terus jatuh cinta suke!!!!
Tetiap pagi sure baca belog CuteMum dulu..

Bahasa yang sempoi, memang best la... Kira macam menceriakan hari2 ku la...



1 comment:

Cute MuM said...

hihihi..
mekasih sudi join..
cute mum tau juelee nie biras nana masa ada buat contest hari tue..
tahniah yer dah lama berblog..
cute mum nie terlambatlah jugak.. hihi.. mesti best dapat cerita semua dalam blogkan..
semoga kita terus berkawan yer..
:)