Ini adalah belog contest saya.. My personal belog as below.. Sila lah klik..

Masyimalo Heart

Sunday, May 15, 2011

GIVEAWAY ♥SAYA SUKA KUIH♥



Nak join klik banner..

Kenapa ye saya suka makan kueh?

Sebab saya rasa kueh2 melayu ni unik dan sedap2 belaka..
Dulu masa dok ngan mak kalau nak makan kueh order je..
Skang dah kawen belajar la buat kueh sket2..
Hehehe walaupun tak sesedap cam mak buat tapi oke lah..
Baru2 ni try bt kueh sagu gula melaka.. Yummy!!! sedap...
Kueh yang paling saya suka kueh talam ubi.. Perghhhhh sedaaapp.
Tapi kalau pandai bt memang sedap lembut gebu kalau tak pandai keras kejung..
Baling kat diding pun pecah hahahaha..


No comments: