Ini adalah belog contest saya.. My personal belog as below.. Sila lah klik..

Masyimalo Heart

Wednesday, May 11, 2011

Contest saya sayang dia



Klik banner 2 join


Contest ni suh tentang orang yang kiter sayang...
Aku sayang sume orang famili, Rayyan dan hubby...

Tapi ada seorang yang aku sayang yang aku tak sempat nak jaga dia...
Arwah ayah aku..
Bulan 8 ni/bulan puasa tahun ni genap setahun arwah ayah pergi..
Arwah ayah pergi mengejut je, takde sakit apa2...
So leh imagine macam mana perasaan aku??
Kalau orang tu sakit, kiter akan prepare mentally die akan pergi meninggalkan kiter..
Ni arwah sihat sejahtera, siap sehari seblum meninggal pergi keje lagi..
Tetibe pagi tu pas sahur aku dapt call bagitau, ayah jatuh..

Bila sampai hospital, doctor bagitahu ayah dah takde..
Korang leh imagine macam mana perasaan aku time tu?
Macam kepala dihempap bumi..
Serius aku takleh terima kenyataan arwah dah takde..

Aku SAYANG sangat arwah ayah tapi tak sempat nak zahirkan, tak sempat nak jaga die.
Apa yang mampu aku buat sekarang hanya sedekahkan alfatihah dan bacaan suci al quran untuk bekalan arwah di sana...

Aku nak arwah tahu walaupun die tiada lagi di sisi aku memberi nasihat dan teguran,
tapi setiap pesanan die apda aku sebelum ni sentiasa kukuh dalam kepala nie..
Aku sentiasa mengingati arwah dalam hati nie sebab beliau adalah the best and only father in my life...

I love you ayah!!!!




No comments: