Ini adalah belog contest saya.. My personal belog as below.. Sila lah klik..

Masyimalo Heart

Tuesday, March 22, 2011

Contest Senyuman Seindah Suria by ROSLIZA ROSLAN




Nak join, klik banner..


Gamba ni diambil, seminggu sebelum aku bersalin anak sulung.. Senyum lebau time tu.. Tak tau la makna senyuman lebau aku tu sama ada keterujaan ank sambut kehadiran orang baru, atau sonok berfotoshoot atau berdebar menunggu saat nak bersalin..

Aku rasa menrangkumi tiga2 kut.. hehe.. Pape pun keadaan senyumlah!!! sebab ia salah satu cara meringankan apa yg berat di otak dan dada... Tu yg aku senyum lebau tu, walaupun hati dup dap dup dap menghitung hari nak bersalin..

No comments: