Ini adalah belog contest saya.. My personal belog as below.. Sila lah klik..

Masyimalo Heart

Friday, March 25, 2011

4 sbb sy syg die!!!


Nak join, klik banner...



Contest ni memerlukan saya beri alasan/sebab kenapa saya sayang dia..
Kalau nak suh saya senaraikan 1000 sebab pun boleh, tapi nak 4 je kan so 4 aje la hehehe..

1. Sebab dia adalah penyelamat saya..
Saya seorang yg clumsy, selalu tertinggal barang, terlupa benda2 yang kadangkala penting... Dia adalah penyelamat saya, sentiasa mengingatkan saya apa yg patut.. Contoh macam HP, memang saya selalu tertinggal.. Dialah yang akan letakkan dalam henbeg pepagi supaya saya tak lupa dan tertinggal...

2. Dia seorang yang amek berat, caring in his own way...
Suami saya bukanlah seorang yang romantik cam Richard Gear tu kan, tapi dia sangat amek berat segalanya pasal saya dan anak, dari segi kesihatan, makanan dan kewangan.. Masa saya pregnant, dia sebelum gi keje dia akan siapkan bekal tok saya siap ngan air sekali, saya tinggal bawa gi keje je.. Kan saya dah kata, dia adalah penyelamat saya!! And romantic in his own way...

3. Seorang yang penyayang..
Saya suka sangat sifat yang nie, selalu lelaki jarang tunjuk sifat penyayang dia, tapi tidak pada suami saya.. Sifat ni la yang buat saya tertarik ngan dia, penyayang dia bukan setakat manusia tapi haiwan kucing sume.. Kalau dengar kucing gadoh kat luar memalam buta, sanggup keluar gi leraikan.. kesian katanya....

4. Dia sentiasa tahu apa dalma hati saya..
Senang cete gini la, antara kami macam ada telepati.. Dia sentiasa tahu apa ada dalam fikiran saya, mcam dia boleh bca apa yg saya pikirkan.. Sma jugak macam saya... Like we can read each other mind... So bila saya susah hati, dia tahu je and dia akan hiburkan saya.. kalau saya sedey, die tahu je and akan pujuk saya...

Tapi, walau apa pun sebab dan berapa banyak pun sebabnye, saya takkan jadikan ia alasan UTAMA untuk saya menyayangi dia.. Sebab saya takut sekiranya perkara yang menjadi "SEBAB" tadi berubah atau bertukar, saya takut cinta saya pun akan pudar...

Thats why, I just LOVE him just the way HE is....
I love you Mohammad Amirul Adlee, eternally....

Tag
Dorin
Pinky Momma
Deena

1 comment:

MiSsZ said...

kreatifnyer awak wat entry.. kalau camtu saya nak ajak awak join segmen kreatif kat lucky draw missz ye.. missz tunggguuuuuuu..
http://misszgardencontest.blogspot.com/2011/03/missz-gardens-birthday-lucky-draw.html