Ini adalah belog contest saya.. My personal belog as below.. Sila lah klik..

Masyimalo Heart

Saturday, February 26, 2011

CONTEST : PHOTOSHOOT PERCUMA bernilai RM150 anjuran Faridism Photography


Nak join leh klik banner...

Sebab kenapa saya perlu dipilih sebagai PEMENANG?

Sebab UTAMA Mestilah...


So suruh la buat apa2 aksi sekali pun, sure saya akan buat dengan sukarela.. tak suruh pun saya buat jugak HAHAHA.. aksi bergolek ala hindustan, aksi gedik manja, aksi apa2 aje la..

Sebab kedua kene pilih saya sebagai pemenang..



kira macam memenuhi WIHLIST 2011 saya la nie!!

Nilah gambar saya photoshoot pregnancy tahun lepas, kalau menang, dapatla plak berphotoshoot ngan baby yang dah keluar dari perot tu.. Semestinya lebih indah dan bermakna... Pehtu leh la saya bt album journey of my bundle of joy.. Memang dah plan nak buat story book pasal Ar-Rayyan anak sulung saya tu, leh la nanti saya selitkan gambar yang dimabil bersama FP nanti..



Sebab berikutnye...



Nak simpan hasil fotogedik bersama famili yg disnap oleh FP sepanjang hari tu sebagai khazanah kenangan berharga untuk tatapan anak cucu cicit nanti..

Yang ke empat...


So kalau saya pemenang, ANYTIME, ANYDAY.. Tell me!!! i'll be there for your model.. =)

Dan yang terakhir....




Ini adalah pujian yang ikhlas, bukan bodek or kipas mengipas... Lagipun org kata, hanya org SENI dapat menghargai SENI yg dihasilkan oleh ORG SENI yang lain...
Yang paling sya suka ialah teknik BOKEH yang FP guna bila amek potrait, soooo NICE!!

You have a great creativity thinking Faridism.... Good Luck on your journey!!!!

Pasal tema plak..... TEMA PILIHAN HATI SAYA...

Famili outdoor fotoshoot yang santai2... Ala2 cam berpiknic gitu.... takmo la yg formal...
Nak lagi kalau dapat gambar candid moment, lagi meaningful gamba tu... Oooooooo bestnye kalau saya menang....


Kenapa ianya mnjadik pilihan???


Contoh2 shoot yang saya teringinnnnn sekali cam bawah nie.... Saya pinjam gambar dari Little Precious Photography..

Gambar ala2 bersantai di taman....


Sweet kan??? Hehehe harap Faridism dapat tunaikan wishlist saya yang satu nie..

Yang ni best jugak, very meaningful gambar nie.. Inilah yang saya katakan capture the moment... Hubby and wifey berpegangan tangan, sambil anak didukung...
Gamba diambil dari belakang, sangat momento la!



Gambar candid seperti ini pun menjadik idaman kalbu saya...


Saya suka gambar yg FP amek ni, background die bagi saya sangat PERFECT...


Gambar yang nie jelas menunjukkan FP pandai MENCURIK SNAP moment yg saya sebutkan tadi..

So saya patut menang untuk dapatkan khidmat FP amek gambar photoshoot kami satu famili s ecara PERCUMA.. Walaupun PERCUMA, saya tau FP akan berusaha untuk menghasilkan KARYA yang SUPERB.. Sebab org seni sentiasa inginkan yang terbaik untuk karya mereka....
Itu adalah kepuasan bagi ORG SENI..

Tag
Dorin
Pinky Momma
Deena






1 comment:

puan nina said...

gudluck =) kak kite tag ni ea

http://ninagacontest.blogspot.com/2011/03/anakku-comel-giveaway-by.html